loading...
سایت تفریحی tftm
Sarvenaz & Tara بازدید : 65 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

گفتم غم تو دارم/گفتا غمت سر آید گفتم:پَ نَ پَ میخوای یک عمر غم تورو داشته باشم؟

ادامه پ ن پ ها رو در آدامه مطلب ببينيد

 

ziba

ـ پرسید شبی زحال من دلدارم گفتم که زرنگ و بوی تو بیزارم گفتا نکند دوتا شده شلوارت؟! گفتم پَ نَ پَ فقط تورو د وست دارم!!!

ـ رفتم به کنار دلبرم با شادی گفتا که چه خوب یاد من افتادی گفتم صنما تو عشق را استادی گفتا پَ نَ پَ تو یاد من می دادی!!!

ـ بگذار قلم را به غزل بسپارم شاید گره ای باز شود از کارم پرسید مگر توهم غزل می گویی؟! گفتم پَ نَ پَ فقط رباعی دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 494
  • بازدید کلی : 3,262